הרצאה – הפסיכולוגיה בשירות השכנוע

כיצד חוקר ומדריך בכיר לשעבר מביא מניסיונו כדי לאמן את המנהלים המצטיינים בחברות המובילות במשק?

 

בין לקוחותינו

סודות מחדר החקירות שהפכו לתובנות מנצחות בהצלחה בחיים!

"בני אדם – לא כועסים עליהם. משכנעים אותם!" (אל קאפונה..)

העברת מסר מדוייק ומשכנע במפגשים בינאישיים בכל תחומי החיים, מחייבת הבנת התהליך הפסיכולוגי של דרך החשיבה האנושית והכרת מנגנוני ההגנה הטבעיים שבתוכו.

ההצלחה הגדולה ביותר בכל תהליך שכנוע היא לחולל את השינוי..אפילו הקטן ביותר. הרעיון המרכזי הוא שהמציאות ועובדות המציאות נשארות אותו הדבר ולכן, יש לנסות לשנות את תפיסת המציאות!

בהרצאתי הפסיכולוגיה בשירות השכנוע אביא דוגמאות לתהליכי שכנוע מתוך חדר החקירות כפי שחוויתי אותם במהלך 20 שנותיי כחוקר פשיעה חמורה בתיקי רצח, שוד, אונס ועוד..

נקודות מרכזיות:

איך מניעים אנשים לפעולה?

 מהי תקשורת בינאישית במיטבה בחיים האישיים, בקריירה, בעסקים?

 איך מנטרלים התנגדות או מונעים אותה מלכתחילה?

מה המשותף בין שכנוע רוצח לשכנוע לקוח?

מהן שיטות השכנוע שבאמצעותן רותמים כל אדםלשיתוף פעולה איתנו?

מהו אפקט פיגמליון?

משך הרצאה: שעה וחצי

צרו איתי קשר

צרו איתי קשר

Pin It on Pinterest

Share This
דילוג לתוכן